Bij deze wil ik graag een oproep plaatsen.
Ik ben opzoek naar mensen die een pony hebben of rijden, die gefokt is bij Stal Grevenrit in Kamperveen.
Mijn buurvrouw wordt binnenkort 90 jaar en ze woont nog altijd zelfstandig in haar huisje op het platteland.
Tot ongeveer 1,5 jaar geleden heeft ze nog 2 pony’s gehad waar ze mee fokte.
Fokken was haar lust en haar leven en volgens mij heeft ze dat ook niet onverdienstelijk gedaan. Nu kan ze alleen nog teren op herinneringen.
Vanwege Corona, is haar leven nog stiller natuurlijk. Bezoek is beperkt. Een feestje zit er niet in. Niet leuk allemaal. Kortom ik zou wat leuks voor haar willen doen voor haar verjaardag.
Nu had ik het volgende bedacht:
Hoe leuk zou het zijn voor mijn buurvrouw om een verzameling felicitaties te krijgen van verschillende mensen die een pony hebben of rijden die door haar gefokt is met daarbij een klein verhaaltje over de pony en eventueel een foto erbij.
Als dit dan naar mij gemaild wordt kan ik deze felicitatie’s, verhaaltjes en foto’s bundelen en op haar verjaardag aan haar overhandigen. Ik weet zeker dat ze het fantastisch vind om op deze manier wat over haar eigen gefokte pony’s te mogen ontvangen.
Gezien de grootsheid van Bokt hoop ik dat er meerdere mensen reageren, dat zou ontzettend tof zijn

Mijn buurvrouw is begin februari jarig, er is dus nog even tijd, maar omdat ik (hopelijk) de vele reacties nog moet gaan bundelen, vraag ik om uiterlijk dinsdag 26 januari te reageren.

Gezien de privacy zet ik de naam van mijn buurvrouw maar niet in deze oproep. Mochten er mensen zijn met vragen dan kun je mij een pb sturen.
foto heb ik van de NNFPS site