Rijlegging van Kingsland, maar als je wat rolletjes hebt is dat niet de meest flatterende keuze. Verder zitten de Pikeurbroeken echt als een 2e huid, en kleden door de hoge taille prachtig af. PS of Sweden zit ook prettig, maar valt groot!
Sure_lee
Geplaatst: 19-04-20 12:24
blue_sky schreef:
De rijlegging van de Decathlon! Beter dan all Pikeur, Animo, etc.bij elkaar. Zit echt zalig en blijft nog mooi ook.
Deze inderdaad. Ik woon erin als het mooi weer is.
Anoniem
Geplaatst: 19-04-20 12:25
Ik heb een ej rijbroek (met plak) die zit echt heerlijk. Net als mijn montar winterbroek. Helaas is die toch een maatje te groot haha, werd gezegd dat ie een maat kleiner viel. Dus nam 40, omdat ik al afviel en nu maat 38 weer heb. Gelukkig gewonnen, dus niet een ramp, en een riem lost het op. Verder heb ik een rijlegging van horze die echt goddelijk zit (leef er nu al een week in hahaha)
Ik heb nu een rijbroek van Horze die van spijkerstof is. Ik woon er echt in! Zit zo lekker en met klusjes op stal doe ik hem ook altijd aan. Hij heeft geen verstevigd zitvlak, dus dat is ook nog eens een pre
Ik heb er een paar van harrys horse. Mooie dikkere stof en zit gewoon lekker. Maar het blijst ben ik met de zomerrijbroek van decathlon. Echt ideaal met warm weerm dunne ademende stof en toch voldoende om geen schuifkrachten te krijgen op je huid.
De rijlegging van de Decathlon! Beter dan all Pikeur, Animo, etc.bij elkaar. Zit echt zalig en blijft nog mooi ook.
Yup! Inderdaad!
Duran123
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-20 13:04
Sneeuwvlok23 schreef:
Ik heb nu een rijbroek van Horze die van spijkerstof is. Ik woon er echt in! Zit zo lekker en met klusjes op stal doe ik hem ook altijd aan. Hij heeft geen verstevigd zitvlak, dus dat is ook nog eens een pre
Oh heb je daar een link van toevallig?
Nicje87
Geplaatst: 19-04-20 13:28
Het ligt heel erg aan je bouw. Alleen eurostar/easy rider zit bij mij top.
fjordjes
Geplaatst: 19-04-20 13:28
Vind de Kentonrijbroeken van de divoza heel erg fijn zitten.
EuroStar zit echt heerlijk!! Ik heb ook Pikeur maar die tailleband zit soms wat strakker. Ik woon echt in mijn EuroStar broeken! Equiline zit ook fantastisch!
Had gehoopt maar enkele merken te horen. Maar had kunnen weten dat meningen verschillen
Maar natuurlijk, het ligt ook heel erg aan je lichaamsbouw. Ik heb altijd Pikeur, maar sommige modellen zitten echt niet fijn. Ik ben vrij recht, maar als je bv brede heupen hebt zit het allemaal weer heel anders...
Presumido
Geplaatst: 25-04-20 12:10
Ik heb een Anky broek zit heel lekker en heb diverse merk broeken (gehad)