Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
MStak schreef:Beste mensen om verwarring te voorkomen,
Ik heb het niet over een gepensioneerd politiepaard, dat is een heel ander verhaal. Dit gaat specifiek over een afgekeurd politiepaard.
En zullen we alsjeblieft een beetje respectvol blijven? Ik wil ook niet dat dit de waarheid is, maar ik heb foto's van het beest en ik weet 100 procent zeker dat dit waar is over het paard.
Ik heb speciaal voor dit bericht een account aangemaakt ja, om te kijken of mensen hier meer van wisten. Uit goede bedoelingen dus. Vandaar dat mijn account niet oud is.
Ik wil alleen het beste voor die beesten en ik hoop net als jullie dat dit soort dingen niet gebeuren, maar mocht het wel zo zijn dan wil ik er wat aan doen. Zou het fijn vinden als we respectvol kunnen doen naar elkaar.
Dit paard kwam van een handelaar en kon dus niet terug naar een eigenaar. Bereden politie heb ik al benaderd, ik wacht op een antwoord. Verder is er met het paard dus niets zo erg mis dat het niet pijnloos kan leven of totaal niet bereden kan worden.