Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Niet fijn op die manier, maar hij moest toen ook verhuizen, dus soms moet het zo. Qua laden zijn er dus altijd mogelijkheden, daar zou ik me als ik jou was nu niet te druk over maken! Gypsy schreef:Ik zou gewoon een paardentaxi regelen (die kunnen vaak goed laden) en met paard en veulen direct naar een nieuwe locatie. Zou mijn beestjes daar niet willen laten staan.

janouk schreef:Ik zie het toch anders.
Je hebt een zakelijke huurovereenkomst met je staleigenaar. Houd het zakelijk.
Zeg gewoon netjes op, je hoeft niets uit te leggen. Je zegt gewoon dat je gaat en wanneer, en je aan de opzegtermijn houdt. Gewoon volgens contract. En dan laat je een paardentaxie je paard halen op de afgesproken tijd.
Maak het niet emotioneel
), dan zijn de lange wachttijden tussen het voeren in niet opgelost voor dit dier als het daar blijft staan. Idem het te weinige ruwvoer en het te weinig uitmesten van de stal (als hij binnen komt voor de nacht dan). Sabri schreef:Misschien helpt het om ze te bedanken voor de goede zorgen en dat je het erg naar je zin had en dat je dat gewaardeerd hebt. Misschien met een kleinigheid/cadeau erbij te geven. Wellicht helpt dat in je stress het te zeggen. Met ruzie weggaan is ook niet wat je wilt. En heeft ook geen zin met weggaan allerlei negatieve punten op te noemen. Het is altijd naar om weg te gaan, als je ook je waardering uitspreekt is mijn ervaring dat dit beter opgevat wordt dan dat je negatieve dingen gaat opsommen.
Sabri schreef:Misschien helpt het om ze te bedanken voor de goede zorgen en dat je het erg naar je zin had en dat je dat gewaardeerd hebt. Misschien met een kleinigheid/cadeau erbij te geven. Wellicht helpt dat in je stress het te zeggen. Met ruzie weggaan is ook niet wat je wilt. En heeft ook geen zin met weggaan allerlei negatieve punten op te noemen. Het is altijd naar om weg te gaan, als je ook je waardering uitspreekt is mijn ervaring dat dit beter opgevat wordt dan dat je negatieve dingen gaat opsommen.
!! janouk schreef:Ik zie het toch anders.
Je hebt een zakelijke huurovereenkomst met je staleigenaar. Houd het zakelijk.
Zeg gewoon netjes op, je hoeft niets uit te leggen. Je zegt gewoon dat je gaat en wanneer, en je aan de opzegtermijn houdt. Gewoon volgens contract. En dan laat je een paardentaxie je paard halen op de afgesproken tijd.
Maak het niet emotioneel
Sabri schreef:Misschien helpt het om ze te bedanken voor de goede zorgen en dat je het erg naar je zin had en dat je dat gewaardeerd hebt. Misschien met een kleinigheid/cadeau erbij te geven. Wellicht helpt dat in je stress het te zeggen. Met ruzie weggaan is ook niet wat je wilt. En heeft ook geen zin met weggaan allerlei negatieve punten op te noemen. Het is altijd naar om weg te gaan, als je ook je waardering uitspreekt is mijn ervaring dat dit beter opgevat wordt dan dat je negatieve dingen gaat opsommen.