Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wilmatj schreef:google eens op catfishing. Verder vraag ik me af waarom je op dit forum bent uitgekomen?
gratisacc03 schreef:wilmatj schreef:google eens op catfishing. Verder vraag ik me af waarom je op dit forum bent uitgekomen?
Ik zag eens een forum.bok forum. Bokt leek erg op( wist in de eerste instantie dat t geen paarden forum was)
En ze is geen catfish, we hebben meerdere malen gevideocalled.
VInd het sowieso jammer dat je iets vooroordeeld zonder dat je ervan weet.
We bellen letterlijk dagelijks 12 tot 13 uren.
wilmatj schreef:Je hebt het over huiswerk, je bent dan neem ik aan nog jong? Sorry maar hoe realistisch is het dan? Kalverliefde?
Cayenne schreef:Puur uit nieuwsgierigheid: hoe kun je zowel moslim als niet gelovig zijn?
Nikass schreef:Een relatie op die afstand lijkt me sowieso verre van gemakkelijk. Maar je kunt het beste met haar erover praten en vragen hoe zij erin staat.
Destination schreef:Ga jij dan naar Amerika of komt zij naar hier? Als ze naar hier komt, hoe ga je garant staan voor haar? Ik kan me niet voorstellen dat je een (goedbetaalde) baan hebt als je 12-13 uur per dag kan bellen. Als je naar haar gaat wordt het ook lastig met een visum krijgen, want ze laten niet zomaar iedereen binnen.
Wat is het plan eigenlijk? Samenwonen zonder elkaar eerst ontmoet te hebben?
Danielleeee_ schreef:Wanneer gaan jullie elkaar ontmoeten? En hoe staan jouw ouders erin? Je bent natuurlijk volwassen en je ouders hebben er weinig over te zeggen, maar het is natuurlijk wel fijn als ze achter je staan.