Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cissy schreef:Alle regeltjes vindt je hier terug: C_arola @ [TAO] FAQ TAO
bedankt ik ga het doorlezen!
2 paards is zo goed als altijd BE rijbewijs. Kijk naar de kogeldruk vd Caddy (op plaatje bij de trekhaak of in de papieren) en op de trailer die je wilt gaan trekken. De auto moet hoger zijn dan de trailer.
Nog meer leesvoer: [TAO] [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer
psypony schreef:Wil graag een vw bus. Het liefst een caddy 2.0 tdi (trekvermogen 1500 kg) Maar overweeg evt een transporter.(alleen moet ik dan mijn e rijbewijs halen)
Albert schreef:Een caddy is een fijne bestelauto met een aantal dingetjes.
Zo gaat 'ie snel kapot als je met trailer in de hoogste versnelling rijdt en volkswagen is erg duur in onderhoud.
just_kiki schreef:Let erop dat ze bij B rijbewijs kijken naar de gehele combi (dus als jij 2000laadvermogen hebt, pakken ze dat) terwijl met BE, kijken ze naar het daadwerkelijke gewicht wat je bij hebt![]()
Dus 1300 mag je prima trekken met 1500kg. Maar als je word aangehouden ben je de l*l want dan gebruiken ze dus 2000laad vermogen
Albert schreef:Een caddy is een fijne bestelauto met een aantal dingetjes.
Zo gaat 'ie snel kapot als je met trailer in de hoogste versnelling rijdt en volkswagen is erg duur in onderhoud.
Qimm schreef:just_kiki schreef:Let erop dat ze bij B rijbewijs kijken naar de gehele combi (dus als jij 2000laadvermogen hebt, pakken ze dat) terwijl met BE, kijken ze naar het daadwerkelijke gewicht wat je bij hebt![]()
Dus 1300 mag je prima trekken met 1500kg. Maar als je word aangehouden ben je de l*l want dan gebruiken ze dus 2000laad vermogen
Nou is het natuurlijk niet zo dat ze een weegschaal bij zich hebben![]()
Maar het E zit je eigenlijk altijd goed