Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

upendo schreef:Maar, wat iedereen zegt, elke cap zit anders bij elke ruiter. Lekker in de winkel passen en kijken welke het mooiste staat. Ik wilde eerst een Charles Owen maar ik zag er echt uit als een uit de kluiten gewassen champignon.

Ik heb echt geen idee wat de gemiddelde prijs voor een 'goede' cap is, maar denk dat ik mijn budget dus iets moet gaan verruimen haha. billy3105 schreef:Back on track en uvex zijn favourits!
Sneeuwvlok23 schreef:Woah, ik zat te kijken voor een cap en vond 50 euro al duur. Maar nu ik zo de merken opzoek die jullie hebben valt dat toch ineens meeIk heb echt geen idee wat de gemiddelde prijs voor een 'goede' cap is, maar denk dat ik mijn budget dus iets moet gaan verruimen haha.
Sneeuwvlok23 schreef:Woah, ik zat te kijken voor een cap en vond 50 euro al duur. Maar nu ik zo de merken opzoek die jullie hebben valt dat toch ineens meeIk heb echt geen idee wat de gemiddelde prijs voor een 'goede' cap is, maar denk dat ik mijn budget dus iets moet gaan verruimen haha.
Bubblewrap schreef:Sneeuwvlok23 schreef:Woah, ik zat te kijken voor een cap en vond 50 euro al duur. Maar nu ik zo de merken opzoek die jullie hebben valt dat toch ineens meeIk heb echt geen idee wat de gemiddelde prijs voor een 'goede' cap is, maar denk dat ik mijn budget dus iets moet gaan verruimen haha.
Alles wat in NL wordt verkocht is goedgekeurd en dus veilig