Wij hebben een weide gekocht (voor redelijk veel geld) het leek ons ideaal mooi grote groene wei. Mensen vertelde ons dat in de winter de weide wel wat nat kon zijn, maar dit is niet meer normaal bijna heel de wei staat onder. Weet niet meer wat te doen heb bang dat ik mijn paarden binnenkort moet weg doen
op de weide laten staan is eigenlijk geen optie, ophogen mag niet. Nu hebben we een padockje gemaakt op het stukje dat nog wat droog is..De notaris deelde ons mee dat het"licht" overstrominggevoelig gebied was en de verkopers zaten erbij en zeiden dat dat niet klopte dat het niet meer was dan hier en daar wat natter was. Als goed gelovige mensen hebben we dat dan maar aangenomen. De vrouw kwam op de winkel waar ik werk altijd al goed contact gehad.
Kunnen we daar nu nog iets aan doen nu blijkt dat deze weide niet geschikt was om te verkopen als paardenweide? De vrouw komt nu ook niet meer op de winkel natuurlijk omdat ze goed genoeg weet wat ze gedaan hebben. Zit met mijn handen in mijn haar..

).
moesten je paarden ook daarop?