Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mendy1984 schreef:waarom zou het belangrijk zijn wat een ander er van vindt/zegt/denkt?
als jij dat wil, en er plezier in hebt is in mijn ogen het belangrijkste
er lopen genoeg ponys tussen de paarden
Sjolvir schreef:Is een heel topic over, zal even kijken of ik de link kan vinden.
[WD-V] [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?
_AAASCHAAA_ schreef:Wat leuk dat je gaat starten met je pony.
Ik start mijn newforest d pony ook tussen de paarden en zat altijd bij de eerste 3. Altijd winst en heel wat fijne en mooie dressuurpaarden vorbij gereden met mijn ukkie. Heb ook wel eens opmerkingen gehad over dat ik met mijn kleintje mee reed soms negatief maar ook vaak positief.
Vooral lekker rijden en genieten.
lenavoske schreef:Mendy1984 schreef:waarom zou het belangrijk zijn wat een ander er van vindt/zegt/denkt?
Weet ik! Maar ben ook benieuwd wat andere er van vinden! Het zal mij er niet van houden om het te gaan doen!
Mendy1984 schreef:waarom zou het belangrijk zijn wat een ander er van vindt/zegt/denkt?
[/quote]
pompadour schreef:Peelie schreef:Ik start Z1 met mijn Haflinger tussen de paarden. Dat gaat prima. En mensen die scheef naar mij kijken zijn lekker zelf scheef
Een halflinger (een halflinger bestaat niet) is officiaal een paard , een mini trekpaard.
Dus geen pony,
dat is wel een beetje vloeken in de kerk