Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
savanjola schreef:Vraag; is het echt zo dat als je je paard in pension zet de stal eigenaar nergens verantwoordelijk voor is? Lijkt mij toch echt absurd. Loop helaas tegen zeer klant en paardonvriendelijke praktijken aan op pensionstal. Ben gillend weggegaan. Het lijkt aan de oppervlakte mooie stal. Voorzieningen zijn mooi. Maar paarden krijgen te weinig hooi, stallen vaak smerig. Wordt geschreeuwd tegen paarden en naar hoofden geslagen. Verder had mijn paard steeds wonden doordat elke keer zomaar paarden bij elkaar ingegooid werden. Zonder mede weten van eigenaren. Ook al was t afgesproken van niet. Ik Ben erg geschrokken van de machtspositie van zulke stallen. Je hebt blijkbaar geen poot om op te staan als je schade hebt. Ook als ze je oneerlijk behandelen met stalgeld vragen.??? Al jaren belazerd deze stal mensen. Daar ben ik nu achter. En dat moet stoppen. Maar hoe????
savanjola schreef:Misschien wij als paardeneigenaren ons hard maken voor idd een keurmerk en een klachtenregeling of iets
Cioccolato schreef:Is het een officiële stal? Daar zal je vast iets tegen kunnen doen.
Maar ik denk anders weinig.. Mond op mond. Zeker mond op mond reclame!