Enkele maanden geleden heeft mijn mama jammer genoeg een ongeval gehad met haar auto en deze was total loss. Het was de auto waarmee we onze trailer trokken dus we hebben nu een trailer zonder auto.
Mijn mama woont vlakbij de stad dus heeft gekozen om een kleinere auto te kopen. In de stad rondrijden met zo'n grote auto is natuurlijk niet altijd evident dus ik begrijp haar zeker wel dat ze voor een kleinere auto heeft gekozen.
Nu studeer ik dit jaar af en hoop ik snel werk te hebben zodat ik kan gaan sparen voor een nieuwe auto
Maar hoe langer ik erover nadenk, hoe minder ik achter het idee sta van zo'n nieuwe, grote auto. Ik zou die dan gebruiken voor woon-werk verkeer en om mijn trailer te trekken. Maar de kans is wel groot dat ik ga werken in de stad, dus dan is een grote auto ook niet erg handig. En om nou 2 auto's te hebben... Zo rijk zijn we ook weer niet 
Nu hebben al een paar mensen gezegd tegen mij om dan voor een B-vrachtwagen te gaan. Maar wij gebruiken de trailer nu al niet wekelijks, in de winter zelfs praktisch niet. Is dat dan ook niet slecht voor zo'n vrachtwagentje want dan staat dat er maar te staan dus voor de batterij enz is dat ook niet bevorderlijk...
Wat zouden jullie doen?