Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sneppie schreef:Heb jij m gekocht bij de link die je erbij plaatste? Heb je alles ineen gekocht?
8nnemiek schreef:Als de kwaliteit niet heel belangrijk is dan zou je ook gewoon een GoPro kunnen gebruiken, die je aan de bakrand monteert. Die heeft een aardige groothoek lens, en als je hem in 4K laat opnemen dan kun je de film op groot scherm terug kijken zonder dat het extreem pixelig of onscherp wordt.
Paulaaa schreef:8nnemiek schreef:Als de kwaliteit niet heel belangrijk is dan zou je ook gewoon een GoPro kunnen gebruiken, die je aan de bakrand monteert. Die heeft een aardige groothoek lens, en als je hem in 4K laat opnemen dan kun je de film op groot scherm terug kijken zonder dat het extreem pixelig of onscherp wordt.
Er bestaan allerlei verschillende GoPro’s, zou het dan nog uitmaken welke ik kies? Aan je reactie te merken heb jij er volgens mij verstand van
Narcomil schreef:Ik heb sinds kort een statiefje voor je mobiel. Dan gebruik ik gewoon de camera daarvan, maar kan ik het teminste goed instellen qua hoek en hoogte. Moet wel zeggen dat ik dan soms erg klein ben aan de andere kant van de bak en de qualiteit is natuurlijk niet zo goed als van een echte camera, maar ben er toch wel tevreden mee. Kost 6 of 7 euro op bol.com.
8nnemiek schreef:Let er wel op dat een smartphone (net als een fotocamera) maximaal 30 minuten kan filmen. Dat is een europese wet. Na 30 minuten moet je hem weer opnieuw aan zetten.
Filmcamera's als gopro en camcorders hebben die limiet niet.
Verder werkt een telefoon best aardig, gewoon om te proberen.. mits je een grote geheugenkaart erin kan zetten natuurlijk.
Paulaaa schreef:8nnemiek schreef:Let er wel op dat een smartphone (net als een fotocamera) maximaal 30 minuten kan filmen. Dat is een europese wet. Na 30 minuten moet je hem weer opnieuw aan zetten.
Filmcamera's als gopro en camcorders hebben die limiet niet.
Verder werkt een telefoon best aardig, gewoon om te proberen.. mits je een grote geheugenkaart erin kan zetten natuurlijk.
Ja de geheugenkaart wordt denk ik nog wel een probleem, heb ook geen idee hoeveel een half uur aan film bijv in zou nemen van de schijfruimte?