Zoals de titel zegt, wat is nou echt een fijne cap? En ook wel een beetje mooi

Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een nieuwe cap. Helaas nog niet de cap gevonden die mij echt goed zit en aanspreekt. Ik heb bijvoorbeeld de HKM gras opgehad, ik was van plan een fairplay fusion te gaan passen maar die hadden ze helaas niet, wel die van HKM en leek er eigenlijk heel erg op (qua model dan). Maar helaas vind ik dat deze mij niet mooi staat, heel breed, net zo'n champion ofzo.. volgensmij komt het ook wel door de VG1 norm dat caps wat dikker zijn geworden maar ik heb ook een charles owen yr8 sparkly gepast en deze voldoet ook aan de norm maar zat lang niet zo breed op mijn hoofd! Helaas net een maatje te klein en groter hadden ze helaas niet. Maar ik vond het toch wel wat té sparkly. Nu zit ik er aan te denken om de yr8 in helemaal zwart te bestellen maar ik hoorde ook dat deze caps erg warm zijn? iemand ervaring? Maar wat is warm, ik heb nu een harry's horse pro plus maar deze is zomer's ook wel een beetje warm vind ik.
Iemand misschien nog andere suggesties?
Alvast bedankt!
deze bevalt echt super goed. Fijne ventilatie en ik vind het persoonlijk heel prettig dat je je staart tussen het vestel bandje en de cap kunt doen.
Charles Owen vond ik persoonlijk dan weer niet lekker zitten