Mijn lieve, donderstralige, dominante pony laat zich door andere mensen vrijwel niet vangen, en jaagt vervolgens ook de andere op, waardoor ze niemand meer te pakken krijgen.....
Echter als ik op stal ben is het een engeltje en komt ie in draf naar iedereen toe. Ik kan het zelf dus ook niet 'oefenen' wat ik heb het hele probleem niet en heb het dus ook nooit zien gebeuren
Maar hierdoor staat ie regelmatig 's nachts buiten (soms alleen, soms met andere die die opjaagt) en dat vind ik niet zo fijn, mist hij zijn eten enzo. Iemand ideeën?
- Hij word gevoerd bij binnenhalen, dus er staat eten klaar. Hij word ook gevoerd door stalbaas, nooit door mij. Ik vang hem alleen om wat met hem te gaan doen, en laat hem nu vaak daarna binnen staan omdat hij zich anders weer niet laat vangen; je zou zeggen dat ie zich dan juist niet door mij laat pakken........ maar het omgekeerde is waar.
wij hebben ook zón portret wat er een leuk spelletje van maakt , inmiddels weet ze wel dat ik de rollen gewoon omdraai en zij aan het lopen moet. Duurt hooguit 2 minuten en dan staat ze stil en mun je haar pakken .het kost in het begin natuurlijk wat meer tijd
dan zorgt ie dat ie wegkomt. Zou mij niets verbazen als dat er veel mee te maken heeft, blijft een Cob he, aan karakter geen gebrek.