In juli 2018 heb ik in goed vertrouwen mijn oude, bejaarde paardje verkocht als maatje en gezelschapspaardje omdat ik geen tijd meer had voor hem. Uiteindelijk kwam ik tot een deal met een vriendelijke jonge man, hij noemde zichzelf sjohnny. De dag dat hij kayro kwam halen had hij zijn vriendin mee, sharon. Ze waren blij met de komst kayro, hij zou dienen als wandel en troetelpaard voor de oudere meiden. Sharon had namelijk een baby bij zich. Nadat ik aangaf heel graag op de hoogte te willen blijven omdat ik kayro sinds zn 11de jaar had gehad. Verzekerden ze mij dat dit helemaal goed kwam. Bij sjohn zn naam stond Nunspeet op marktplaats maar hij vertelde inmiddels onder de rook van Amsterdam te wonen. In Landsmeer direct grenzend aan natuurgebied waar ze mooi zouden kunnen wandelen en kayro zn oude dag op mooie wijze kon slijten. Het was precies wat ik zocht!! Hoe mooi was dit .. aandacht, liefde en goede zorg. Eenmaal weg .. opgehaald in oude blauwe verrotte paardenvrachtauto toch eens eff googelen .. die sharon, ik kende haar. Sjohnny blijkt John jonker te zijn en sharon dus sharon spieker. Beide mensen die je liever niet tegenkomt in de paardenhandel als je het mij vraagt. Volgens mij heeft mijn zusje ooit eens een paard geruild met haar, alleen maar ellende .. Die mensen kunnen mij echter niet veel schelen maar het welzijn van mijn lieve kayro wel .. buikpijn en slapeloze nachten heb ik al gehad!! Kan iemand mij op weg helpen?? Sharon is bekend van Hoofddorp en laatst zag ik iets van haar staan vanuit Aadorp nabij Almelo. Ik wil graag weten waa kayro is, leeft hij nog en zo ja ..? Maakt hij het goed?? .. ik zou het allemaal heel graag willen weten. Alles wat ik hem gegund had maar dit niet ..!! Alle info is welkom! Alvast bedankt!!
db_insert_placeholder_6] => In juli 2018 heb ik in goed vertrouwen mijn oude, bejaarde paardje verkocht als maatje en gezelschapspaardje omdat ik geen tijd meer had voor hem. Uiteindelijk kwam ik tot een deal met een vriendelijke jonge man, hij noemde zichzelf sjohnny. De dag dat hij kayro kwam halen had hij zijn vriendin mee, sharon. Ze waren blij met de komst kayro, hij zou dienen als wandel en troetelpaard voor de oudere meiden. Sharon had namelijk een baby bij zich. Nadat ik aangaf heel graag op de hoogte te willen blijven omdat ik kayro sinds zn 11de jaar had gehad. Verzekerden ze mij dat dit helemaal goed kwam. Bij sjohn zn naam stond Nunspeet op marktplaats maar hij vertelde inmiddels onder de rook van Amsterdam te wonen. In Landsmeer direct grenzend aan natuurgebied waar ze mooi zouden kunnen wandelen en kayro zn oude dag op mooie wijze kon slijten. Het was precies wat ik zocht!! Hoe mooi was dit .. aandacht, liefde en goede zorg. Eenmaal weg .. opgehaald in oude blauwe verrotte paardenvrachtauto toch eens eff googelen .. die sharon, ik kende haar. Sjohnny blijkt John jonker te zijn en sharon dus sharon spieker. Beide mensen die je liever niet tegenkomt in de paardenhandel als je het mij vraagt. Volgens mij heeft mijn zusje ooit eens een paard geruild met haar, alleen maar ellende .. Die mensen kunnen mij echter niet veel schelen maar het welzijn van mijn lieve kayro wel .. buikpijn en slapeloze nachten heb ik al gehad!! Kan iemand mij op weg helpen?? Sharon is bekend van Hoofddorp en laatst zag ik iets van haar staan vanuit Aadorp nabij Almelo. Ik wil graag weten waa kayro is, leeft hij nog en zo ja ..? Maakt hij het goed?? .. ik zou het allemaal heel graag willen weten. Alles wat ik hem gegund had maar dit niet ..!! Alle info is welkom! Alvast bedankt!! [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => filtered_html ) in field_sql_storage_field_storage_write() (regel 451 van