Lepeltje23 schreef:Ik vind de HV Polo rijbroeken erg fijn. Blijven ook zo lang mooi en sommige hebben zo'n hoge achterkant wat ik perfect vind zitten. Prijzen zijn ook nog redelijk; helemaal met korting van 25% bij EJ (Divoza voert dit merk helaas niet) soms.
En die zou ik dus met grote klem afraden, na 1x wassen ligt de silicone er vanaf. Sterker nog, EJ is zo bekend met het probleem dat als je terug gaat met die broek en zegt dat er een probleem mee is dat ze direct zonder te kijken al zuchtend zeggen, silicone zeker...
dus die zou ik zeker lekker laten hangen haha
Kingsland blijft fijn, ook de leggings(alleen gepast overigens, heb definitief geen leggingfiguur was het oordeel toen ik in het pashokje stond
)
Verder ben ik fan van de broeken van decathlon, gek genoeg die broeken van 20/30€ zitten fijn, prettige stof en lekker luchtig. Wel toegevend dat is zonder silicone, hoe die zitten geen idee.
Vroeger altijd fan van Pikeur geweest maar die vallen qua materiaal zo tegen laatste tijd dat ik er met pijn in mn hart afstand van heb genomen...