VWestra schreef:zelf nog niet lang ervaring met Pioneer. Maar mijn instructrice al wel wat langer en is tevreden over de kwaliteit en de service.
Maar blauwe leren laarzen met de rits voor is niet goedkoop. De plek van de rits is duur heb ik ervaren. Bij Pioneer met de rist voor ga je het ook niet redden voor 300 euro. Mag ik vragen wat de redering is voor rits voor??
Daarnaast, voor 300 euro heb je natuurlijk geen laarzen aan kwaliteit en pasvorm als voor 800 euro bijvoorbeeld. Alles is naar waarde in mijn mening.
Redenering voor de rits voor of redenering voor het budget :p?
Ik merk inderdaad dat het lastig is om voor dit budget wat moois te vinden wat aan mijn eisen voldoet.. die van Divoza ga ik binnenkort eens bij kijken, bedankt voor de tip!
En anders misschien toch nog maar even doorsparen 
Edit: ik las het verkeerd! Ik heb nu 2 paar laarzen gehad met rits achter en ik merk dat dat bij mijn linkervoet prima gaat maar dat mijn rechtervreef hoger is waardoor ik niet goed in de schoen kom. Doordat de rits dan aan de achterkant in de weg zit kan ik er niet zomaar in en merk ik dat mijn laarzen daardoor beschadigen (of mn hielen). Met sluiting aan de voorkant/zij-voorkant merk ik dat het wel goed gaat