Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maddy_Paola schreef:Is idd passen, heb maat 59, maar van bepaalde merken 61 nodig vanwege ovaal hoofd, en als je dan een lekker zittende nog een beetje mooie niet verstelbare wilt kom je algauw bij duurdere merken, heb nu een samshield maat 59 met inleg voor ovale hoofden en die zit perfect, dan betaal ik liever meer dan dat ik elke keer hoofdpijn heb door mn cap, cap die een beetje redelijk zit is al gauw 100 €, maar dan alsnog hoofdpijn, deze was volgens mij €250 dankzij kortingsactie dus tja, eigen keus maar ik weet t dan wel
Scum schreef:Maddy_Paola schreef:Is idd passen, heb maat 59, maar van bepaalde merken 61 nodig vanwege ovaal hoofd, en als je dan een lekker zittende nog een beetje mooie niet verstelbare wilt kom je algauw bij duurdere merken, heb nu een samshield maat 59 met inleg voor ovale hoofden en die zit perfect, dan betaal ik liever meer dan dat ik elke keer hoofdpijn heb door mn cap, cap die een beetje redelijk zit is al gauw 100 €, maar dan alsnog hoofdpijn, deze was volgens mij €250 dankzij kortingsactie dus tja, eigen keus maar ik weet t dan wel
Een Samshield is een cap voor een rond hoofd. Waarom koop je dan geen cap die past op een ovaal hoofd? Dant zit veeeeeel fijner en je kunt ook gewoon je eigen maat kopen. Ik heb zelf ook een ovaal hoofd, en bij mij zit Kavalkade, BR Viper en CO fijn.
Maddy_Paola schreef:Scum schreef:
Is idd passen, heb maat 59, maar van bepaalde merken 61 nodig vanwege ovaal hoofd, en als je dan een lekker zittende nog een beetje mooie niet verstelbare wilt kom je algauw bij duurdere merken, heb nu een samshield maat 59 met inleg voor ovale hoofden en die zit perfect, dan betaal ik liever meer dan dat ik elke keer hoofdpijn heb door mn cap, cap die een beetje redelijk zit is al gauw 100 €, maar dan alsnog hoofdpijn, deze was volgens mij €250 dankzij kortingsactie dus tja, eigen keus maar ik weet t dan wel
Een Samshield is een cap voor een rond hoofd. Waarom koop je dan geen cap die past op een ovaal hoofd? Dant zit veeeeeel fijner en je kunt ook gewoon je eigen maat kopen. Ik heb zelf ook een ovaal hoofd, en bij mij zit Kavalkade, BR Viper en CO fijn.
Sanne_92 schreef:Iedereen zegt het al; maar het is niet makkelijk:
Hier een korte uitleg over hoe je precies moet meten, misschien heb je daar iets aan..?
https://budgetruitershop.nl/Paardrijcaps