Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Little_Gift schreef:Door de rubber mat heen prikken met iets scherps en duns?
Of de rubber mat eraf halen en er een nieuwe op kleven, dan weet je gelijk hoe het er echt uit ziet!
Little_Gift schreef:Je kunt er ook in prikken zonder gaten te maken... kent er blijkbaar niet veel van hé?
Wat denk je dat ze in de APK doen dan met de carrosserie van een auto?! Ze prikken er daar ook in of zelfs doorheen als het moet!
Little_Gift schreef:Je kunt er ook in prikken zonder gaten te maken... kent er blijkbaar niet veel van hé?
Wat denk je dat ze in de APK doen dan met de carrosserie van een auto?! Ze prikken er daar ook in of zelfs doorheen als het moet!
justkid schreef:Laat je hem keuren? ze hebben bij mijn trailer zo'n apparaatje gebruikt wat vocht meet.
Vicky_Belle schreef:Hij is vorige week gekeurd maar ze hebben eigenlijk niet gekeken naar de bodem.
Daarom mijn vraag.
De rubber plakt overal nog netjes maar ik heb wel 1 bel. Dus daar ga ik vanuit dat er toch misschien iets kan zijn (de bel zit in t midden van de trailer dus kan niet van slijtage van hoeven zijn)
stefje schreef:Is het niet heel vreemd dat de bodem niet bekeken is bij de keuring? Als een paard door de bodem gaat lijkt me dat voor de verkeersveiligheid een groot risico, dus dat hoort toch bij een keuring van een trailer lijkt me?
robert45 schreef:Waar hebben ze dan wel naar gekeken?
stefje schreef:Toen ik mijn trailer voor een onderhoudsbeurt deed (in NL) was de eerste melding dat de bodem rot was...
Elk ander besluit voor evt. onderhoud uit te voeren hing van mijn beslissing daarop af.
Ook ik had de kwaliteit van de bodem onderschat, ik keek er regelmatig onder en zag een stevige bodem over het overgrote deel. Bleek aan de randen dat hij stevig aan het rotten was. Als leek is dat niet altijd makkelijk te zien en te beoordelen.
Vicky_Belle schreef:stefje schreef:Toen ik mijn trailer voor een onderhoudsbeurt deed (in NL) was de eerste melding dat de bodem rot was...
Elk ander besluit voor evt. onderhoud uit te voeren hing van mijn beslissing daarop af.
Ook ik had de kwaliteit van de bodem onderschat, ik keek er regelmatig onder en zag een stevige bodem over het overgrote deel. Bleek aan de randen dat hij stevig aan het rotten was. Als leek is dat niet altijd makkelijk te zien en te beoordelen.
was dit dan op de keuring of bij de garagist bij wijze van spreken?
Little_Gift schreef:Vicky_Belle: ik denk dat jij een vreemd keuringsstation had want ze moeten hier wel degelijk naar kijken, zelfs in België
DeMolenhoek schreef:Little_Gift schreef:Vicky_Belle: ik denk dat jij een vreemd keuringsstation had want ze moeten hier wel degelijk naar kijken, zelfs in België
Hier ook een belgje. Trailer was aangekocht en goedgekeurd op de keuring. Mijn vader loopt de trailer in en zakt gewoon door de bodem. Goedgekeurd my *** ja. Is met auto’s hetzelfde. Onlangs een auto laten keuren voor verkoop, helft is gewoon niet nagekeken.