Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

een accountants en advieskantoor waar ik zelf de fiscaal adviseuse ben (doe daar alle belastingzaken). Ben gesponserd in dekens en dekjes en uitrijdekens. Doel: naamsbekendheid vergroten in de regio
) lieke2 schreef:Ze hebben zelfs nog aangegeven dat er weer een nieuw sponsorpotje is voor dit jaar...
Dus nog iemand tips voor handige dingen?
) RUBYWHITE schreef:Sorry, nu was ik alweer te snel...ik zou als ik jou was er gebruik van maken, want zwart uitbetalen is er voor hun vast niet bij...al geven ze jou zo een keer een degelijke winterdeken, of jas...scheelt jou weer € en je hebt er eerlijk voor gewerkt..toch?
Dus we zoeken samen een oplossing en ik denk dat dit wel wat wordt! Ik heb nooit wedstrijden gereden dus het is wel even spannend. Ze moet eerst nog een veulen krijgen en komend winterseizoen aan de bak.....
).
) en dit jaar ook op de NSPS merrie keuring en stamboek opname. imker schreef:** we zijn supergoed met daken en goten --- RECLAME![]()
![]()
**
)
maar we hebben geen eigen auto's hihihi
wat ik overigens wel zou willen
, dus iemand?? ik bied mezelf aan maar eigenlijk ben ik niet zo iemand die dit zo doet dus ik schaam me ook wel een klein beetje maar ik dacht gewoon doen!