Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty schreef:Ik woon ook in het noorden en heb nog nooit twee proeven indoor gestart met één paard.
Zouden ze wat mij betreft best mogen invoeren....
Javmo schreef:Ik zie bij veel mensen die topics hebben over hoe hun concours is gegaan en dat ze 2 proeven hebben gereden.
Hier in de regio zijn er maar heel weinig wedstrijden waar je bij een indoor 2 proeven kunt rijden. Bijna altijd maar 1 proef. Outdoor natuurlijk wel 2 proeven.
Nou ben ik benieuwd of dat in meer regio's het geval is of rijden jullie overal 2 proeven indoor?
Javmo"]
[quote="Kitty schreef:Ik woon ook in het noorden en heb nog nooit twee proeven indoor gestart met één paard.
Zouden ze wat mij betreft best mogen invoeren....
Antoinette schreef:In Noord-holland kan je zowel indoor als outdoor 2 proeven rijden, zo was het in ieder geval wel altijd.
Al vind ik het geen slecht idee om voor indoor 1 proef in te gaan stellen. Natuurlijk rijden de meeste mensen lekker 2 proeven, maar de indoor wedstrijden zitten allemaal zo vol dat je bijna niet kan inschrijven.
Soms wel bijna een half jaar van te voren zitten ze vol (met eigen leden).
Ik zou liever steeds 1 proef rijden dan helemaal geen proeven
runningkawa"]
[quote="Javmo schreef:Ik zie bij veel mensen die topics hebben over hoe hun concours is gegaan en dat ze 2 proeven hebben gereden.
Hier in de regio zijn er maar heel weinig wedstrijden waar je bij een indoor 2 proeven kunt rijden. Bijna altijd maar 1 proef. Outdoor natuurlijk wel 2 proeven.
Nou ben ik benieuwd of dat in meer regio's het geval is of rijden jullie overal 2 proeven indoor?