Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ineke2 schreef:Dan denk ik heel anders als jullie vrees ik. Natuurlijk zou ik balen dat ik niet kan rijden. Maar 80 eur voor 7 dagen in de week normaal gesproken te kunnen rijden dat is een schijntje.
luffwinny schreef:Ik snap ts wel, je betaald toch al gauw twee maanden voor 'niks'. Maar helemaal niks betalen zou ik ook niet doen. Maar het ligt er ook aan hoeveel je betaald, gaat het om €20 of over de €100.
oji schreef:Zo te lezen is het geen 80 euro voor 7 dagen in de week kunnen rijden, het is 80 euro voor 3 dagen in de week. Nu, terwijl het paard ziek is, neemt ze kennelijk de volledige verzorging op zich omdat baasje er nu even niet is.... Ik zou het niet meer dan fatsoenlijk van de eigenaar vinden als die ZELF met het voorstel zou komen om deze periode niet te betalen en een leuk cadeau kopen voor de verzorgster. Zij verleent de eigenaar op dit moment een dienst...neemt geen dienst af waarvoor je zou moeten betalen.
ambre schreef:Maar dat zijn nu toch juist de voordelen van lease?
Als je een auto leased en die gaat kapot dan krijg je toch een andere of hoef je niet te betalen.
Zou wat zijn als je nu aan dat dier vast zit terwijl je niet kunt rijden.Dat is meer iets voor de eigenaar.
Klinkt misschien hard, maar zo zie ik het.Als ze het dier in een soort bruikleen zou hebben waar zij opdraait voor de stallingskosten etc dan is het een ander verhaal.
Nu mag ze tegen een vergoeding op het paard rijden.Als dat niet kan vind ik dat ze niet hoeft te betalen, tenzij anders overeen gekomen.
ambre schreef:Maar dat zijn nu toch juist de voordelen van lease?
Als je een auto leased en die gaat kapot dan krijg je toch een andere of hoef je niet te betalen.
Zou wat zijn als je nu aan dat dier vast zit terwijl je niet kunt rijden.Dat is meer iets voor de eigenaar.
Klinkt misschien hard, maar zo zie ik het.Als ze het dier in een soort bruikleen zou hebben waar zij opdraait voor de stallingskosten etc dan is het een ander verhaal.
Nu mag ze tegen een vergoeding op het paard rijden.Als dat niet kan vind ik dat ze niet hoeft te betalen, tenzij anders overeen gekomen.