Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ewelle schreef:Bedankt voor de snelle reacties. Manege Smit en Manege Gasselte zien er erg mooi uit! Die kende ik nog niet. Beide met volwassen begeleiding?
Mill Ranch heb ik niet van die goede verhalen over gehoord, dus laat ik aan mij voorbij gaan.

Bellatrix schreef:Ewelle schreef:Bedankt voor de snelle reacties. Manege Smit en Manege Gasselte zien er erg mooi uit! Die kende ik nog niet. Beide met volwassen begeleiding?
Mill Ranch heb ik niet van die goede verhalen over gehoord, dus laat ik aan mij voorbij gaan.
Jammer, ik kom er al jaren en heb het altijd super leuk gevonden. Je kan BM topics terugzoeken, ik organiseer elk jaar ritten en ze zitten altijd zo vol.
linn1502 schreef:Bij stal Ermelo zijn er ritten voor een gevorderde en minder gevorderde ruiter.
Er zijn meer dan genoeg pony's en paarden beschikbaar. Er is een fijne sfeer en vriendelijk personeel. Alles is bespreekbaar bij de stal eigenaresse en reageert altijd snel op haar berichten
Ik zou daar eens een kijkje nemen
Ewelle schreef:linn1502 schreef:Bij stal Ermelo zijn er ritten voor een gevorderde en minder gevorderde ruiter.
Er zijn meer dan genoeg pony's en paarden beschikbaar. Er is een fijne sfeer en vriendelijk personeel. Alles is bespreekbaar bij de stal eigenaresse en reageert altijd snel op haar berichten
Dat ziet er ook zeker leuk uit! Ik vind het altijd prettig als er iets over de paarden wordt vertelt. Dan heb je in ieder geval het idee dat de mensen hun dieren kennen en er niet iedere dag andere paarden zijn. Dankjewel voor deze tip
linn1502 schreef:Ewelle schreef:quote="linn1502"]
Bij stal Ermelo zijn er ritten voor een gevorderde en minder gevorderde ruiter.
Dat ziet er ook zeker leuk uit! Ik vind het altijd prettig als er iets over de paarden wordt vertelt. Dan heb je in ieder geval het idee dat de mensen hun dieren kennen en er niet iedere dag andere paarden zijn. Dankjewel voor deze tip
[/quote]Ewelle schreef:mystery1980 schreef:
Organiseren ze hier buitenritten? En zo ja, alleen western dan denk ik?
O, en het is Western zoals al gezegd was, en aan het einde van de rit heb ik altijd best wel zadelpijn van die harde cowboyzadels 
Ik deed dat namelijk altijd en kwam altijd op een brave rustige terecht. Ze hebben ook muildieren.