Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hilary schreef:Gaat het echt om licht en niet om vliegen? Mijn merrie heeft (door allergie) snel vieze ogen waar vliegen op af komen. Daardoor heeft ze ook snel ontstoken ogen. Een gewoon vliegenmasker (niet zo'n franjefrontriem) werkt dan voldoende, omdat de vliegen niet bij haar ogen kunnen komen.
En uitproberen kan geen kwaad. Ik vroeg het meer omdat het de keuze volgens mij nogal beperkt.
Van zulke vliegenmaskers vind ik er geen tientallen helaas..soesie schreef:Ik had van de paardendrogist, de midi field relief. Beviel super.. Het bleef goed zijn vorm houden, zelfs na het rollen. De randen waren juist erg zacht en absoluut niet zweterig. Helaas is mijn paard overleden.
En het is dat je een pony hebt, anders had je deze voor een kleine prijs over mogen nemen...
rina schreef:Cashell Crusader, fijne maskers. http://uhg-shop.nl/?Lng=nl&Section=Shop ... ductID=649
Peelie schreef:Ik heb er een van rambo, met een hoepel er in. Die zit niet dicht op de ogen, wat volgens mij heel fijn is voor de paarden.
salamaleque schreef:Peelie schreef:Ik heb er een van rambo, met een hoepel er in. Die zit niet dicht op de ogen, wat volgens mij heel fijn is voor de paarden.
Deze heb ik ook voor mijn paard. Ik vind het alleen enorme dingen, maar andere maskers zitten te dicht op zijn ogen en bij groter sluiten ze niet goed aan rond het hoofd.
laat hier de ogen, wimpers en tastharen er omheen ook mooi vrij.