Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Door mijn kleine budget en niet standaard maat heb ik lang gezocht. Uiteindelijk kwam ik Harry's Horse laarzen tegen. Ik had nog nooit bij dit merk gekeken omdat ik niet eens wist dat ze laarzen hadden, maar ben er nog steeds erg blij mee! 
Jiildou23 schreef:Ik vind dit echt reuze interessant. Ik ben namelijk zelf ook op zoek naar nieuwe leren rijlaarzen dus deze tips zijn voor mij ook meer dan welkom. Vraag me ook af of er mensen zijn die de Petrie of andere soort duurdere laars ook gewoon bij de Divoza/Epplejeck heeft gekocht of echt via een speciaalzaak?
Werd goed geholpen totdat ik laarzen had gevonden die me lekker zitten. Er werd door de verkoopster ook echt de tijd genomen om te helpen, het moest niet even snel of zo. Naar mijn mening kun je ze dus prima "gewoon" daar kopen hoor
Jiildou23 schreef:Ik vind dit echt reuze interessant. Ik ben namelijk zelf ook op zoek naar nieuwe leren rijlaarzen dus deze tips zijn voor mij ook meer dan welkom. Vraag me ook af of er mensen zijn die de Petrie of andere soort duurdere laars ook gewoon bij de Divoza/Epplejeck heeft gekocht of echt via een speciaalzaak?
tri of Deniro... op veel plaatsen verkrijgbaar