Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bamii schreef:Ik heb laatst bij de Epplejeck de nieuwe hh challenge gekocht voor 60 euro met allemaal kortingen, maar zie dat hij nu al weer 110 euro is. Ej heeft wel vaker 25% korting, dat scheelt een hoop.
Hoeveel wil je er ongeveer aan uitgeven?

Katinka95 schreef:Ik ben ook op zoek naar een nieuwe cap maar wat ik tot nu toe heb gezien gaat het wel wat duurder worden. (door mijn eigen eisen) Ik wil een cap die niet van stof is aan de buitenkant, wordt veel te vies en als je regelmatig in de regen rijd blijft het niet mooi. En daarnaast wil ik er een met een echte maat en niet z'n wieltje aan de achterkant. Ik zou uiteindelijk toch iets meer uitgeven aan een goed passende cap.
Bij de decatlon heb je altijd wel veel dingen maar ik vraag me altijd af hoe het zit met de kwaliteit. Heeft iemand hier ervaring mee?

x_Jeanine_x schreef:Katinka95 schreef:Ik ben ook op zoek naar een nieuwe cap maar wat ik tot nu toe heb gezien gaat het wel wat duurder worden. (door mijn eigen eisen) Ik wil een cap die niet van stof is aan de buitenkant, wordt veel te vies en als je regelmatig in de regen rijd blijft het niet mooi. En daarnaast wil ik er een met een echte maat en niet z'n wieltje aan de achterkant. Ik zou uiteindelijk toch iets meer uitgeven aan een goed passende cap.
Bij de decatlon heb je altijd wel veel dingen maar ik vraag me altijd af hoe het zit met de kwaliteit. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik
Sportkleren veel van in de kast hangen. Rijbroek heb ik ook super!
Zusje rijd er geregeld 8 paarden per dag in de rijbroek. Super!
Cap heeft een vriendin van mij vanaf juni al en nog niks aan te zie ook goed!
Goedkoopste cap 20 euro.
duurste in Arnhem 65 euro