Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

WiskyBokjes schreef:Wel grappig dat hier juist mensen tegen zijn terwijl ik echt blij ben met een paardenbh/borstbeschermer.
Bij een deken waar ze lichte schuurplekken van kreeg werkte het perfect tegen deze plekken. Nu heeft ze een beter passend deken op, maar die borstbeschermer voorkomt nu drukkingen op haar manen. Als ik een borstbeschermer niet om heb, krijgt ze meteen wondjes in haar manen. Nu worden haar manen juist platgedrukt en heeft ze geen wondjes of drukkingen meer. Ik ben er dus heel blij mee.
Nooit last van drukkingen of iets gehad.
Larissaabc schreef:Ik heb er helaas geen foto van maar mijn paard heeft een hele grote plek op haar rug ervan gekregen binnen twee weken. Ze krijgt er witte haren voor terug het lijkt minstens of ik een jaar met een te krap zadel heb gereden..
Maar inderdaad ook veel positieve reacties blijkbaar!
bruintje123 schreef:Ik wist eigenlijk niet eens dat die dingen nog steeds verkocht werden.
Ik meende dat die vooral uit de tijd waren van de kanvas dekens, die geen zachte binnenvoering hadden en sowieso log en stug waren.
En nu met de veel beter passende dekens met nylon voering dat die borstbeschermers al lang uit de tijd waren

_suus19_ schreef:Larissaabc schreef:Ik heb er helaas geen foto van maar mijn paard heeft een hele grote plek op haar rug ervan gekregen binnen twee weken. Ze krijgt er witte haren voor terug het lijkt minstens of ik een jaar met een te krap zadel heb gereden..
Maar inderdaad ook veel positieve reacties blijkbaar!
Hier hetzelfde. Echt een mega druk plek op de schoft die nooit meer weggaat. Voor mij nooit meer zo'n kreng. Dan maar even investeren in een goede deken.