Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MarliesV schreef:Ik heb al jaren een eczeemklant staan helaas die ook al vanalles gesloopt heeft, uitgetrokken (met de klippen nog dicht een volledige eczeemdeken af gekregen) en kapot geschuurd.
Het recept wat werkt bij ons:
Rambo Sweet Itch Hoody
Masker met oren van Divoza https://www.divoza.com/nl/pagony-fine-vliegenmasker
Beide laat ze heel, aan en beschermen haar voorpluk en oren. Anders heeft ze die inderdaad kapot.
Wat je nog zou kunnen doen is aan de Hoody en aan het masker iets maken waarmee je het aan elkaar verbind, bij mij gaan soms de oren van de Hoody namelijk wel van haar oren af.
idd hoe minder mechanische dingetjes, hoe beter hij blijft. De hals met masker eraan heb ik nu, dus ik denk dat ik er een deken bij ga bestellen zonder hals, dan is ze helemaal rn goed bedekt. Tot nu toe altijd de 'gewone' eczeemdekens gebruikt, maar die zakken af bij de hals, rekken zo snel uit en gaan hun eigen leven leiden. Ook de boett ben ik niet zo denderend over, die is ook zo stuk
Sonja_vR schreef:Goeie rits dan idd![]()
Als je echt extreem maatverschil hebt tussen hoofd en hals/front dan loont het misschien wel om de fabrikant te contacten
Er was altijd best wel mogelijk
Die heeft een XL hals/borststuk als breedgebouwde springer, en een chique hoofd gewoon standaard maat full/ Snuggy hoofdmasker maat L. Dus die krijgt dit jaar een " headless hood met los masker. Dat hoofdmasker schijn je weer goed vast te kunnen maken aan de halsdeken.