Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hilary schreef:Ik zou eerst kijken of er een oplossing gevonden kan worden zodat je paard gewoon bij z'n schuilstal kan... (draadje ertussen?)
bruintje123 schreef:Hoe lang staat hij er al?
Ze moeten toch vaak wel even aan elkaar wennen.
Silly1972 schreef:een paard heeft ten alle tijden een schuilplaats nodig.
deken inderdaad geen 0 grams maar dan eerder eem 100-200 grams
tamary schreef:Op een geheel aangepaste wintervacht staat hij daar fors onder te zweten. Genoeg ruwvoer voeren en goed opletten (meetlint er omheen elke week en elke dag controleren of temperatuur goed is), maar enkel ivm geen schuilstal een deken op doen is niet meteen noodzakelijk. Zeker niet met de droge kou die voorlopig verwacht wordt.
Dat het andere paard zo weg loopt kan wel degelijk door een signaal van jouw paard komen, het kan ook zijn dat ze (nog) niet zulke goede vriendjes zijn dat ze samen op zo'n beperkt oppervlak prettig vinden. Ook paarden hebben een persoonlijke ruimte en die verschild per paard en onderlinge rangorde nogal.
xyzutu2 schreef:Dat kan qua vacht 2 kanten op gaan, lastig...
Ik weet niet wat je budget is, maar de Bucas Power zou van -15 tot +15 graden je paard steeds dezelfde warmte geven. Helaas past mijn paard die niet, maar dat had me anders wel een hoop rust gegeven, 1 deken en klaar. Bij mijn zusje ligt deze al 2 jaar elke herfst, winter en lente op haar KWPNer, misschien ook een optie voor jou?
xyzutu2 schreef:Dat kan qua vacht 2 kanten op gaan, lastig...
Ik weet niet wat je budget is, maar de Bucas Power zou van -15 tot +15 graden je paard steeds dezelfde warmte geven. Helaas past mijn paard die niet, maar dat had me anders wel een hoop rust gegeven, 1 deken en klaar. Bij mijn zusje ligt deze al 2 jaar elke herfst, winter en lente op haar KWPNer, misschien ook een optie voor jou?