Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dreamybol schreef:Ik heb vorig jaar schoenen van, jawel, Crocs gekocht. Die hebben naast die lelijke muilen ook echte schoenen, ook niet even knap, maar ja, warmte en comfort gaat op stal voor (bijna) alles.De mijne zijn gevoerd, waterdicht, heerlijk warm en het loopt als pantoffels. En daarbij kunnen ze flink wat hebben, want ik heb ze nu weer aan en zit nog net zo prima als vorig jaar. Stap je in de stront, dan spoel je ze af en klaar is klara.
De mijne hebben ze niet meer precies, maar lijken op deze: http://www.crocs.nl/womens-allcast-ii-b ... ts#start=5
Ik heb ze vorig jaar in een actie gekocht met 25% eraf, daar werden ze wel wat betaalbaarder van.
Jellybeans schreef:Ik heb 2 jaar geleden werk/bergschoenen van de Scapino gekocht. Van volgens mij het merk mountain peak.
Super warm! En goede kwaliteit, ze zijn nu nog als nieuw.
edit: plus ze waren rond de 40 euro in de uitverkoop. En er is vaak uitverkoop op dat merk.
ponyparadijs schreef:Jellybeans schreef:Ik heb 2 jaar geleden werk/bergschoenen van de Scapino gekocht. Van volgens mij het merk mountain peak.
Super warm! En goede kwaliteit, ze zijn nu nog als nieuw.
edit: plus ze waren rond de 40 euro in de uitverkoop. En er is vaak uitverkoop op dat merk.
Ik heb nu een soort wandel/berg schoen van decathlon maar die zijn echt niet warm
En ook niet erg waterdicht ook
ponyparadijs schreef:Jellybeans schreef:Decathlon is geen Scapino
Dat beweer ik ook zeker niet
Maar de bergschoenen die ik nu heb zijn dus niet warm
Daarom twijfel ik of de bergschoenen van scapino dat wel zijn
ponyparadijs schreef:Jellybeans schreef:Ik vind van wel! Ik mest er elke zaterdag 40 stallen mee uit en heb totaal geen koude voeten na uren lang buiten te hebben gelopen. En ze zijn ook nog een waterdicht ook.
Ik mag daar toch wel aan twijfelen?
ponyparadijs schreef:Jasmijnjay schreef:Ik weet niet of je nog iets zoekt maar ik heb laatste hele fijne stalactieten gekocht. Bij de Boerenbond. Als je nog wat zoekt kan ik wel even kijken welke het zijn. En hoe duur ze waren
Ik ben nog steeds op zoek
Dus als je een link kan plaatsen zou dat heel fijn zijn