Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
genja schreef:PrizTwir schreef:Om wat voor zadels gaat het?
Niet zo handig om dit op een openbaar forum te gaan vermelden zolang er nog geen dingen geregeld zijn. Iedereen kan dit vinden ook de zadel verkoper.
hb gebeld met de vraag of ze t konden komen checken..nou t antwoordt laat zich al raden er was natuurlijk niks mis met t zadel..paard was scheef. Nou is dat natuurlijk niet verassend want elk paard is scheef, maar zo scheef?! Er viel inmiddels niet meer te rijden met t zadel. Let wel we hebben t hier over een peper duur zadel! Een oplossing kon ik vergeten! Ze kwamen uiteindelijk met ander 2e hands spul en ik moest daar maar een zadel uit zien te pikken. Van t slechtste heb ik toen de beste uitgekozen. Volgens de zadelmaakster in dienst van hb was dit een passend zadel! De zit was goed dat moet ik zeggen..Maar al snel weer t gevoel van scheef zitten! Ik had de moed opgeven inmiddels gelovende dat mijn paard scheef was en ik zelf ook. Vorig jaar dit zadel meegenomen naar meneer zuidweg ( deze heeft een symmetrie bok).. zadel erop gelegd: conclusie zo krom als een hoepel!
en kwam ook nog eens tot de conclusie dat mijn boommaat veel te klein was!!
Shanna schreef:Hebben we ook recht op het volledige nieuwkoop bedrag terug? Of dat niet?
Dit omdat wij met inruil en bijbetalen tot een bepaalde prijs zijn gekomen.. de gehele deal omkeren is helaas niet mogelijk, daar 1 van de door mij ingeruilde zadels al is verkocht inmiddels.
Shanna schreef:Hebben we ook recht op het volledige nieuwkoop bedrag terug? Of dat niet?
Dit omdat wij met inruil en bijbetalen tot een bepaalde prijs zijn gekomen.. de gehele deal omkeren is helaas niet mogelijk, daar 1 van de door mij ingeruilde zadels al is verkocht inmiddels.
Shanna schreef:Het merk is eigen merk van de zadelmaakster..