Ik heb zojuist de Derby Style ontvangen na lang zoeken naar de juiste maat. Nu heb ik hoogte maat 46 besteld, maar ik twijfel of hoogte juist is aangezien te nog wat zullen inzakken. Eventueel zou ik de hoogte 48 kunnen bestellen.
Wat vinden jullie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ambre schreef:Met een rits zakken ze minder in dan met een balein aan de achterkant.
Ik neem nieuwe laarzen altijd flink hoog in de knieholte en rij ze dan desnoods in met een hakverhoger in de laars.
Maar 2 cm is gelijk wel heel veel hoger.Deze vind ik iets laag maar 2cm hoger is denk ik weer te hoog.
Dan komt hij halverwege je knieschijf.

dus ik zit er mee opgescheept.vaxie schreef:Ik zou wel oppassen. Ik heb mijn (Derby) laarzen helaas te hoog gekocht. Ik twijfelde zelf bij aankoop, maar in de winkel zeiden ze dat ze nog zouden inzakken. Ze zijn echt nog bijna niks ingezakt na 10/15x rijden, en mijn knieholtes zijn nu blauw of open na het rijden. Ik hoop nog steeds stiekem dat ze alsnog gaan inzakken.
Als je nu je been buigt, kan dat dan probleemloos of zit je laars wel nog iets in de weg? En hoe smal is de laars bij de enkel? Als je nu probleemloos je benen kan buigen, dan zou ik voor hogere gaan. Als je ze nu al in je knieholte voelt, en het is een smalle enkel, dan zou ik niet zomaar voor een maar groter gaan. Heb je de hogere versie al een keer gepast?

Patries_ schreef:Volgens mij is dit de juiste maat, als je het een maatje langer doet snijd het denk ik in je knieholte