Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Joltsje schreef:Inderdaad is een budget waar je wel een leuke trailer voor kan kopen.
Neem geen aluminium. Maar wel gewoon een degelijke trailer.
Welke regio woon je?
Kopen via een dealer kan ook. Zij hebben wel een naam hoog te houden. (Maar ja iedereen kan je bedonderen, maar geeft me toch een beter gevoel).
kimmie1 schreef:Joltsje schreef:Inderdaad is een budget waar je wel een leuke trailer voor kan kopen.
Welke regio woon je?
Kopen via een dealer kan ook. Zij hebben wel een naam hoog te houden. (Maar ja iedereen kan je bedonderen, maar geeft me toch een beter gevoel).
Waarom geen aluminium??
Joltsje schreef:Heb t idee dat die veel duurder zijn.
#gaat sneupen#
Edit. Dit is de goedkoopste:
Paardentrailer 1.5 volledig aluminium Humbaur single plus **
€ 3.500,00
http://link.marktplaats.nl/m1068017455
Maar zag ook een paar met aluminium bodem. Das ook fijn.
kimmie1 schreef:Joltsje schreef:Heb t idee dat die veel duurder zijn.
#gaat sneupen#
Edit. Dit is de goedkoopste:
Paardentrailer 1.5 volledig aluminium Humbaur single plus **
€ 3.500,00
http://link.marktplaats.nl/m1068017455
Maar zag ook een paar met aluminium bodem. Das ook fijn.
Ik denk dat je uiteindelijk juist goedkoper uit bent, geen bodem of wanden rot meer

Joltsje schreef:Inderdaad is een budget waar je wel een leuke trailer voor kan kopen.
Welke regio woon je?
Karreman schreef:Joltsje schreef:Inderdaad is een budget waar je wel een leuke trailer voor kan kopen.
Welke regio woon je?
Géén aluminium ?? Juist wel, als ie altijd buiten staat. Even verderop schrijf je " ik denk dat ze duurder zijn."
Duur is een relatief begrip. Een alu trailer is in aanschaf iets duurder maar wel onderhoudsvrij, ik weet dat op langere termijn een houten trailer duurder is.