Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Evelijn schreef:Staat hij steeds aan dezelfde kant?
Ken een paard wat echt links op de trailer een stuk beter staat dan rechts. Dus misschien eens wisselen mocht je dat al niet gedaan hebben.
Ladyingreen schreef:Heb je de mogelijkheid om eens een andere trailer te proberen, kijken of hij het daarin ook heeft? En hij doet het dus zowel als hij alleen staat, als met zijn tweetjes? Hij moet blijkbaar gaan snappen dat hij zijn benen wijd moet zetten...wellicht dat hij dat gemakkelijker doorkrijgt in een tijdelijke 1,5 paards?
__Elizabeth schreef:Heb je al eens geprobeert om hem juist niet te veel ruimte te geven? Veel paarden hebben juist steun nodig van de wanden.
Wat is er veranderd aangezien e zegt dat hij het sinds kort doet?
sigrid1182 schreef:Tussenschot er uit, maar dan moet je wel stangen voor en achter houden.
Ik zou iig een goede rubberenmat in trailer leggen, aan voorkant niet strak,vastzetten en heel rustig door de bochten gaan.
Mijn ervaring is dat soms je een paard van links op rechts zet dAt dat soms verbetert, maar ook aan de wandkant, kan je gevulde stootkussen krijgen, dan hebben ze geen pijn als ze steun nodig hebben, en het is belangrijk dat het geen vaste tussenwand is van hou, want het is fijner dat ze breed kunnen staan met vooral de achterbenen..
Vaak rij ik bochten rotondes gewoon echt heel langzaam in 1e versnelling, ga zelf maar eens in trailer staan, om je balans te houden, bij bochten, dan ervaar je dat er kwa snelheid doet, ivm balans. En anders ga je x in trailer staan bij je paard, en kijk je wat er gebeurd!

magiclover schreef:Het tussenschot er uithalen is geen optie aangezien er 2 paarden in staan en ik dan het andere paard niet mee kan nemen.
wij hebben het raam nu dus voortaan afgedekt met op maat gemaakt plaatje