Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Annekeee schreef:Dat wordt waarschijnlijk tot de bodem helemaal afbreken, wat xPearl ook zei, allemaal rotte plekken bij die van haar. Dus mijn tip, bekijk alles extra goed op rotte plekken!
En is de bodem goed gecheckt? Je wilt niet mee maken dat je op de snelweg rijdt de bodem zo rot is dat zijn hoef er door zakt, en afslijt.....
Succes met het opknappen! Wordt een duur grapje, denk ik
xPearl schreef:Dat was inderdaad ook mijn 'angst'. Dat de bodem niet goed was. Die hebben we bij aankoop gecontroleerd, thuis en toen we hem uit elkaar hebben gehaald ook. Dus ik weet voor 95% dat hij goed is
En ziet er goed uit, Rommulus!
malih schreef:Annekeee schreef:Dat wordt waarschijnlijk tot de bodem helemaal afbreken, wat xPearl ook zei, allemaal rotte plekken bij die van haar. Dus mijn tip, bekijk alles extra goed op rotte plekken!
En is de bodem goed gecheckt? Je wilt niet mee maken dat je op de snelweg rijdt de bodem zo rot is dat zijn hoef er door zakt, en afslijt.....
Succes met het opknappen! Wordt een duur grapje, denk ik
De wanden gaan er sowisow allemaal uit. De vloer is in 2013 bij een bekend bedrijf vervangen. inprincipe moet die dus gewoon goed zijn. We kunnen voordelig aan de houten wanden komen idem met het metaal. Dus dat zal kosten drukken.

. Maar het is hier ook in de buuet, dus dat was makkelijk

Annekeee schreef:En zeker ook dat ze nu veel vaker gaan controleren, op wedstrijden, op de trailers! Laatst toch op een wedstrijd 80% afgekeurd....
ikke schreef:Annekeee schreef:En zeker ook dat ze nu veel vaker gaan controleren, op wedstrijden, op de trailers! Laatst toch op een wedstrijd 80% afgekeurd....
Joh, het is geen enkel probleem om 95% af te keuren..........
Annekeee schreef:ikke schreef:Joh, het is geen enkel probleem om 95% af te keuren..........
Aparte instelling, als ik te horen zou krijgen dat mijn trailer afgekeurd wordt, ga ik er pas mee rijden, om het moment dat deze weer goed gekeurd is. Al niet misschien voor mezelf of mijn paard, dan wel voor de mede weggebruikers.
Wat nou als mijn knipperlicht het niet doet (uiteraard van te voren controleren) en daardoor weet een andere bestuurder niet hoe of wat en knalt tegen ons op....
Je bent op de openbare weg met een vluchtdier van 600 kg +/-. Dan vind ik dat je wel mag zorgen dat alles in orde is.

malih schreef:Trouwens. Wij willen in onze trailer veiligheids stangen plaatsen. Hebben jullie hier ervaring mee en waar ik die (voordelig) kan bestellen?