Ik ben op zoek naar een nieuwe cap, aangezien de mijne zowat uit mekaar valt (bijna letterlijk
).Nu blijkt dat ik toch vrij kieskeurig ben
. Al heel wat caps bekeken op het internet en er zijn er niet zo heel veel die in de smaak vallen. Tot nu toe vindt ik een Charles Owen nog wel iets hebben, maar die vindt ik dan weer aan de prijzige kant. (sorry, ben echt een moeilijke
) Maar ben er van overtuigd dat ik nog lang niet alle caps bekeken heb. Dus mijn vraag is, welke caps hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen?
Alvast bedankt!!
Groetjes Myrthe
) Maar hij zit in ieder geval fijn!
Dank je!

Uiteindelijk toch gekozen voor een samshield ookal is ie duur, en ik heb echt geen spijt! Heerlijk ding en de wind komt er super doorheen
Ik weet niet of je hetzelde hebt? Maar anders zou ik toch wel voor een 'lelijkere' cap gaan die goedkoop is maar fijn of voor een dure, mooie en goede cap. En gewoon heeeel veeeel passen
Dat is nog goedkoper dan steeds nieuwe caps/helmen/onderdelen kopen
Ik had de challenger van HH die viel ontzettend mee, maar die mogen nog wel gedragen, maar niet meer worden verkocht, een hele hoop mensen rijden er nog mee, je had meerdere varianten, oa een blauwe met bruin klepje en je had een bruine en zwart/grijze en ook met glitter strepen over de helm. Na veel gepast te hebben viel mijn oog op een soortgelijke cap van BR, nieuw model, keurmerk en valt netjes over mijn hoofd : )) blij blij,