Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
EllenRose schreef:Staat ze heel strak vast? Toevallig zag ik laatst een filmpje voorbij komen op Facebook over onrustige paarden op de trailer. Uit de filmpje bleek dat hoe losser het paard stond, hoe rustig het was. Het paard stond het rustigst met alleen een heel slap hangend halstertouwtje dat voorin de trailer vast zat.
). Evenwicht bewaren in een trailer is moeilijker dan je denkt.
ik heb het ook met mijn paardje, ze stond altijd helemaa te trillen en was zeik nat. Zodra ze de trailer zag wou ze ook niks meer eten. (Geen snoepje niks) Sinds kort gaat het al stukken beter! We gaan regelmatig weg met de trailer met haar. Ook heeft ze nu de laatste 2 keer van haar hooi gegeten wat een hele vooruit gang is. Ik heb besloten haar maar aan 1 kant vast te zetten en aan de stang met haar halstertouw waardoor ze wat makkelijker kan kijken. Dit heeft echt geholpen! Phoeboe schreef:Kwestie van veel oefenenik heb het ook met mijn paardje, ze stond altijd helemaa te trillen en was zeik nat. Zodra ze de trailer zag wou ze ook niks meer eten. (Geen snoepje niks) Sinds kort gaat het al stukken beter! We gaan regelmatig weg met de trailer met haar. Ook heeft ze nu de laatste 2 keer van haar hooi gegeten wat een hele vooruit gang is. Ik heb besloten haar maar aan 1 kant vast te zetten en aan de stang met haar halstertouw waardoor ze wat makkelijker kan kijken. Dit heeft echt geholpen!
Felien_Kyra schreef:Paardje is 1.63 en trailer is anderhalfspaard. Dus is aan een touw verstandig? lijkt me niet dat ze helemaal kan draaien toch. zie ik niet echt passen. Maar kan ik me in vergissen hoor!
papa rijd altijd super voorzichtig, Hij heeft inderdaad liever dat anderen zich eraan ergeren dan dat het mis gaat
finnens schreef:Felien_Kyra schreef:Paardje is 1.63 en trailer is anderhalfspaard. Dus is aan een touw verstandig? lijkt me niet dat ze helemaal kan draaien toch. zie ik niet echt passen. Maar kan ik me in vergissen hoor!
papa rijd altijd super voorzichtig, Hij heeft inderdaad liever dat anderen zich eraan ergeren dan dat het mis gaat
Oh ja hoor dat kunnen ze. Ik dacht ook van niet dus had hem een keer niet vast gezet. Hij stak mooi met zn koppie naar buiten aan de achterkant. Was wel een kleinere pony, 1.48 maar in een 1 paards trailer. Hoe? Geen idee. Zou hem dus sowieso aan 1 touw vastzetten.
bedoelde gewoon of aan 1 touw prima was in plaats van 2 touwen