Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Scum schreef:Ik heb pas geleden een Montar gepast. 1 maat groter dan dat ik normaal heb. Zat goed om de benen maar ik ging kapot, zo strak zat hij om mijn buik. Ik werd er zowat misselijk van. Denk als ik 3 maten groter had genomen dan mijn normale maat, ik hem wel dicht had gekund. Maar dan zou hij weer om mijn benen geflodderd hebben. Hij viel ook tamelijk kort.
Ik denk dus dat ie geschikt is voor wat vollere benen en weinig buik/heupen.
Kan dus niks zeggen over hoe lang hij mee gaat en over de kwaliteit.
Scum schreef:Ik heb pas geleden een Montar gepast. 1 maat groter dan dat ik normaal heb. Zat goed om de benen maar ik ging kapot, zo strak zat hij om mijn buik. Ik werd er zowat misselijk van. Denk als ik 3 maten groter had genomen dan mijn normale maat, ik hem wel dicht had gekund. Maar dan zou hij weer om mijn benen geflodderd hebben. Hij viel ook tamelijk kort.
ProudJustify schreef:Scum schreef:Ik heb pas geleden een Montar gepast. 1 maat groter dan dat ik normaal heb. Zat goed om de benen maar ik ging kapot, zo strak zat hij om mijn buik. Ik werd er zowat misselijk van. Denk als ik 3 maten groter had genomen dan mijn normale maat, ik hem wel dicht had gekund. Maar dan zou hij weer om mijn benen geflodderd hebben. Hij viel ook tamelijk kort.
Hier ook dezelfde ervaring met dit merk.

huppelz schreef:Van Pikeur en Eurostar goedkopere Varianten of andere merken, sorry dat kan ik niet helemaal uit je verhaal opmaken.
140 euro voor een Montar vind ik ronduit overvraagd. Wat zie jij als 'goedkoop'?
)acondo schreef:Oei, blijkbaar zijn de meningen verdeeld. Maar aangezien ik wel een buikje heb overgehouden na 2 zwangerschappen, zal deze dan waarschijnlijk ook niet passen. .... Wel ja, ik ga verder zoeken. Maar met 4 eigen paarden en 1 rijbroek is het wel een beetje krap