Daardoor kwam ik voor het eerste in contact met het grandioze
mijnKNHS. Ik wilde graag meedoen aan de kringkampioenschappen te Waddinxveen (tevens selectiewedstrijd voor de regiokampioenschappen (de enige mogelijkheid je te selecteren)). Ik had er zin in want mijn paardje loopt heel fijn en ik had volgens mij best kans.Goed, inschrijven dus via mijn KNHS op 31 mei. Het lijkt allemaal zo ideaal. Je gaat naar de wedstrijd kalender en zoekt je wedstrijd op. Ik tik dus braaf in het zoekfilter bovenin de plaatsnaam in en voor de zekerheid ook de datum (van 18-6 tot 18-6) Krijg ik een hele lijst te zien met wedstrijden van de kop van noordholland tot aan frankrijk toe, maar geen waddinxveen
(hoeveel wedstijden zouden er zijn in waddinxveen op de 18e dacht ik nog?). Meerdere malen het zoekfilter gepoogd in te stellen maar dit lukte niet. Of althans de wedstrijd verscheen niet op mijn beelscherm. Ik dacht nog he hoe kan dat nu. Ik de wedstrijd opgezocht via startlijsten.nl (daar had ik hem zo te pakken!!) en via een linkje kwam ik op de website van de organiserende vereneging. Daar heb ik ingeschreven via het download formulier. die inschrijving werd niet geaccpeteerd. Ik ontving op 1-6 een mail dat ik moest inschrijven via mijnKNHS. Ik heb toen gebeld dat dat niet lukte. Nou volgens haar moest het toch echt kunnen (overigens werd er met geen woord gerept over een sluitingsdatum!!).Dus ik gepoogd het op mijn werk te regelen. kreeg ik de melding dat de browser te oud was en alleen op IE versie 10 of hoger werkte het. heel raar omdat in de browser wel de rest van de KNHS site is te lezen. Enfin ik ben nogal druk dus ik had niet eerder dan 11-6 de tijd om in te schrijven. Weer via het zoekfilter geprobeerd te vinden wat de eerste 3 keer niet lukte. Ik weet niet eens meer wat ik heb gedaan maar uiteindelijk heb ik het gevonden. Tijdens het inschrijfproces zag ik dat er in het beelscherm verscheen dat ik kon inschrijven tot 12-6 02.00 uur. Pff dacht ik nog, net op tijd. Ik ontving een "bevestiging inschrijving" per mail en toen ik het document opende zag ik in het PDF een soort rekening oid waarop de beide proeven stonden vermeld en ik was dus in de veronderstelling dat het helemaal snor zat. Het bleek op woe 15 juni echter dat ik niet stond ingeschreven. Ik was te laat de inschrijfdatum was gesloten op 06 juni en ik stond nu op de reserve lijst. Ik vond de hele gang van zaken belachelijk en heb natuurlijk heftig geprotesteert maar het mocht niet baten.
Nu claimt de KNHS dat ik de enige zou zijn die problemen heb met inschrijven. (terwijl hun eigen telefoniste beaamde dat het zoekfilter van de wedstrijd kalender niet werkte. Ook iemand van de kring bevestigde dat!). Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die problemen ondervond.
Mijn vraag is dus wil je, met betrekking tot jouw ervaringen met het inschrijven via mijnKNHS onderstaande POLL invullen. (het zijn 8 verschillende onderwerpen)
De bedoeling is om dit aan te bieden aan de KNHS en, indien blijkt dat ik niet de enige ben, hopelijk ze te bewegen om verbeteringen aan te brengen.
Uiteraard is het vrij om persoonlijke ervaringen ook via een reactie te delen.