Ben een keer bij het Fjordenpaard geweest om een buitenrit te maken, echt super leuke paarden en ontzettende mooie omgeving! Wil daarom ook nog een keer naar El Rancho, maar helaas nog niet aankomend weekend. Alvast veel plezier!
Wat gaaf daar zeg! Ik wil er ook graag heen maar ik heb er nu helaas nog geen centen voor
_PatriciaH
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-16 14:47
Ik ben 3 jaar geleden voor het eerst geweest en een aantal maanden geleden gaf een vriendin aan graag eens op kamp te gaan maar ze heeft geen eigen paard en mijn paarden hebben op dit moment niet de juiste conditie om echt een weekend weg te gaan. Ik gaf haar aan dat het bij El Rancho wel heel erg gaaf was en ze vroeg mij samen te gaan. Ondanks dat ik eigen paarden heb wilde ik wel mee want het was de vorige keer zo gaaf dat ik nog wel een keer wilde. De paarden daar zijn toch heel wat meer gewend dan mijn eigen paarden Helaas heeft mijn vriendin een week voor het kamp afgezegd... Heel jammer want voor haar ging ik mee, ik heb eigen paarden dus waarom zal ik gaan? echt alleen maar omdat ik het zo gezellig vond samen te gaan! Tja nu ga ik alleen en ben ik wel erg benieuwd of er hier mensen zijn die gaan
Ik heb 4 paarden aan huis en nog een hond en mijn man dus dat is wel en verschil.. Ik had er ook nooit alleen heen gegaan nu ik de paarden aan huis heb maar mijn vriendin wilde zo graag dus dacht haar een plezier te doen en gezellig mee te gaan!
Ella heeft zich super gedragen, Jose gevraagt of ze te koop is maar helaas En misschien maar goed ook, heb er al 3 dus word dan wel erg druk maar echt een onwijs mooi en lief beest!