Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
OneAndOnlyx schreef:Ik heb altijd HH handschoentjes gehad van 5 euro en heb na 3 x in de maand nieuwe kopen toch maar een keer Roeckl gekocht. Wat je zegt, je koopt handschoentjes snel te groot, en daar kan het ook aan liggen. Roeckl leeft bij mij na ruim een half jaar nog steeds
Dabo schreef:3x per maand nieuwe handschoenen? omg.. wat doen jullie ermee dat ze zo snel slijten!?![]()
Mijne gaan járen mee.. haha
Heb de simpele van EJ, huismerk. bruine en zwarte. Van BR heb ik een paar witte met zwrte bies, die zitten erg lekker.
Voor de winter heb ik Roeckl Polartec handschoenen, heb nog nooit zulke fijne gehad, maar die zijn voor de winter... niet voor de zomer![]()
Dabo schreef:3x per maand nieuwe handschoenen? omg.. wat doen jullie ermee dat ze zo snel slijten!?![]()
Mijne gaan járen mee.. haha
Heb de simpele van EJ, huismerk. bruine en zwarte. Van BR heb ik een paar witte met zwrte bies, die zitten erg lekker.
Voor de winter heb ik Roeckl Polartec handschoenen, heb nog nooit zulke fijne gehad, maar die zijn voor de winter... niet voor de zomer![]()
bontejames schreef:OneAndOnlyx schreef:Ik heb altijd HH handschoentjes gehad van 5 euro en heb na 3 x in de maand nieuwe kopen toch maar een keer Roeckl gekocht. Wat je zegt, je koopt handschoentjes snel te groot, en daar kan het ook aan liggen. Roeckl leeft bij mij na ruim een half jaar nog steeds
Ik dacht al dat het daar aan lag.. Ik heb namelijk mijn trainingshandschoentjes in maat 9 gekocht.. Eigenlijk te groot. Mijn wedstrijd handschoenen van Roeckl heb ik in maat 8 gekocht. Na een paar wedstrijden nog helemaal heel.