Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Het gaat over Ringo, een pony die ik met mijn vriendin verzorg. Als we gaan grazen sleept hij je het liefst achter zich aan over het hele erf! Er iemand bij roepen heeft geen zin want er is nooit iemand
Hij is met poetsen super lief, maar als het om lopen gaan is hij enorm dominant en lomp
Wat moet ik doen? AnnaMira schreef:Hoi ik ben Anna! Ik heb een vraagje over hoe ik moet omgaan met de meest eigewijze en sterkste 27 jarige klierkees ooitHet gaat over Ringo, een pony die ik met mijn vriendin verzorg. Als we gaan grazen sleept hij je het liefst achter zich aan over het hele erf! Er iemand bij roepen heeft geen zin want er is nooit iemand
Hij is met poetsen super lief, maar als het om lopen gaan is hij enorm dominant en lomp
Wat moet ik doen?
Dat vind ze dan weer "te gemeen" hoewel ze zelf ook niet zo van de gevoelens is
Nouja, laten we daar maar niet over beginnen
Bedankt voor je tips
).. Dus hoeft niet zozeer dominantie te zijn maar kan ook voernijd zijn. AnnaMira schreef:dankjewel voor de tips! Een bitje in vind de eigenaresse vind vast niet goedDat vind ze dan weer "te gemeen" hoewel ze zelf ook niet zo van de gevoelens is
Nouja, laten we daar maar niet over beginnen
Bedankt voor je tips