Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maliejane schreef:Hallo allemaal!
Heeft iemand enig idee waar ik betaalbare stal/rijschoenen kan kopen in de buurt van Leiden?
Ik ken zelf eigenlijk alleen pas de deux en die vind ik erg duur (rond 150 euro), ik zou liever onder de 100 euro blijven.
Mijn eisen van de schoenen zijn dat ze niet van rubber zijn. Het moeten schoenen zijn waar ik wat meer steun in heb en dus ook wat langer op kan lopen zonder klachten. Wel wil ik er ook graag mee kunnen rijden. Ik combineer ze met chaps. Ik heb vrij smalle voeten, maat 40.
Heeft iemand enig idee waar ik dit soort schoenen kan vinden voor ongeveer 80-100 euro?
Ben benieuwd!
leeneliefje schreef:ik zou eens informeren of er ergens een welkoop of boerenbont in de buurt zit, hebben ze ook vaak fijne schoenen voor op stal en outdoor activiteiten
.Ess_Ramona schreef:Heb toen winterschoenen gekocht, en eerste paar ging na 1,5 maand kapot. Kan, misschien net de rotte appel gepakt. Nieuwe gekregen en dit gebeurde weer na 1,5 maand. Ik deed er niks geks mee, alleen waar ze voor gemaakt waren, namelijk aandoen op stal. Dus met uitmesten, longeren en dat soort klusjes. Kreeg ik later ook te horen dat ik dat minder moest doen.
Wat er stuk was; ik kreeg natte voeten, ondanks dat ze waterdicht waren, en telkens zat een gat in mijn schoen op de zelfde plek.
[/img]
In de zomer zijn ze wel te heet en draag ik jodpuhrs, nu moet ik wel zeggen dat ik heel verwend op een pensionstal sta waar ik geen klusjes hoef te doen... dus ik weet niet hoe die laarzen blijven met stallen uitmesten e.d zijn ze niet voor gemaakt denk ik..

misschien voor het volgende paar