Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
AbbyBlues schreef:Ik zou idd ook wel boxers aanraden of een stringetje met niet te veel poespas (hehe, poespas, sorry...). Ik merk namelijk zelf dat 'bewerkte' stringetjes nogal onprettig kunnen gaan zitten.
Maar ik ben het met bovenstaande eens! Ook een naadloze boxer of string is dan aan te raden
Tink89 schreef:Je hebt geen speciaal ondergoed nodig (behalve een goede sportbeha, die is echt onmisbaar. Ik zweer bij die van Panache via naron.nl).
En verder gewoon een naadloze boxer ofzo. Ik gebruik deze altijd:
http://www.hema.nl/winkel/dames-en-heren/lingerie-en-nachtmode/slips/2-pak-damesboxers-naadloos-(19671755)?fh_sort=pnl_stockavailability%2C-pnl_mcw_rank%2C-%24standaardranking_cocktail&fh_modification=652911e5-db5e-4420-be2d-3f43f117fdf7%2C
Het is dan teveel stof dat dan gaat schuiven. AbbyBlues schreef:Ik zou idd ook wel boxers aanraden of een stringetje met niet te veel poespas (hehe, poespas, sorry...). Ik merk namelijk zelf dat 'bewerkte' stringetjes nogal onprettig kunnen gaan zitten.
E4D schreef:Mijn sport beha is de crop top sport bh van Freya. Heb speciaal voor deze gekozen omdat dit een van de weinige is die (een beetje) voorgevormd is.
Verder geen bijzonder ondergoed hier. Wel kan ik je de sokken van boerenbond welkoop aanraden, zijn een van de weinigen welke GEEN afdruk van het elastiek achter laten in mijn kuiten.
String of rijden tijdens ongesteld zijn gaat bij mij niet xD Dan heb ik standaard schaafplekken tussen mijn billen
Erg pijnlijk xD Maar moet ook zeggen dat ik een gevoelige huid heb
Ondanks dat dus nooit speciaal ondergoed nodig gehad xD Wist niet eens dat zoiets speciaal voor paardrijden bestond
Tink89 schreef:AbbyBlues schreef:Kleden jullie je dan echt helemaal om als jullie gaan rijden? Ik trek gewoon mijn rijbroek aan en klaar is klazina. Ga toch niet ook mijn ondergoed wisselen. Weet je hoeveel was dat is?
Jij hebt geen boezem? Ik ga echt dood van de pijn als ik zonder sportbh ga rijden...