ik heb toen mijn vriend en ik een half jaar hadden een oorpiercing laten zetten (allebei).
hij een ringetje en ik een steentje, ik kan geen foto's uploaden dus ik ga het proberen uit te leggen.
vrijdag hebben mijn vriend en ik een jaar... dus heb ik bijna een half jaar een onstoken oor.
we hebben het beide op het rechteroor bovenin het kraakbeen ,in de ronding.
toen mijn vriend en ik de piercing hebben laten zetten was ik tegen het einde van mijn pfeiffer, waardoor ik een slechte weerstand had.
de oorpiercing is gaan ontsteken(bolletje vel eronder ,wel gevoelig!).
alleen aan de voorkant,de achterkant is gewoon normaal.
wat raden jullie aan?
dit steentje houden of een tijdje proberen met een ringetje?
(mijn vriend was ook tegen het einde van zijn pfeiffer/het einde en bij hem is het niet gaan ontsteken terwijl hij niet sochtends en savonds de oorbel insmeerde met het meegegeven zalfje en ik wel (hij af en toe , hij had het te druk).
in ieder geval is bij mij de ontsteking niet meer weg gegaan....
hebben jullie tips?
een andere piercing kopen of...?
ik weet mij geen raad en ik wil snachts gewoon tegen mijn vriend aan kunnen liggen maar dat kan niet want ik lig links en dan lig ik dus op rechts (de piercingkant)
(ik was vijftien toen ik de piercing liet zetten, nu ben ik sinds 3 februari 16.
voor als mensen zeggen dat ik te jong ben, mijn vriend en ik hebben toestemming gekregen van onze ouders)
help!
alle tips welkom!!

(PS HET IS GEEN OORBEL ,DIE HAD IK OP MN ACHTSTE ,DIT IS EEN PIERCING)
ik zeg er nog even bij dat ik de piercing niet uit ga doen , het betekent teveel voor me , we lieten de piericng zetten omdat we door een moeilijke tijd gingen, emigratie (hij kwam wel mee) ,depressie etc