Ik ging altijd op ponykamp tot en met vorig jaar toen ik 19 was. Inmiddels nog steeds 19 maar met kamp dan 20 en lijkt me nog altijd om op vakantie/kamp te gaan met m'n eigen paardje
hee! stal het reelaer is er leuk! daar hebben ze twee trec weken voor 16 t/m 23? jaar! wij gaan dit jaar ook weer! onwijs leuk en gezellig! http://reelaer.nl/trektocht/
Ik lees ook mee, wil het zo graag met mijn paard. Liefst ook waar je trainingen krijgt ipv alleen maar buiten hobbelen, want hier thuis kan ik ook heerlijke ritten maken
Een mix van training en buitenritten is het fijnst. Wel op laag niveau dat in principe iedereen mee kan doen lijkt me. Verder misschien iets met ruiter fitness?
Peerke_
Geplaatst: 18-01-16 17:21
Hey Josien! Een ruiterfit lesje erin is een goed idee, zet ik erbij!
In de opzet zit nu een dressuurles van een ZZL ruiter. Ze geeft ook gewone manege lessen, dus dat is voor iedereen toegankelijk. Een crossles op ons crossterrein, hier hebben we verschillende soorten hindernissen en kun je ook zelf kiezen welke je wel of niet wilt springen. En een wat langere buitenrit waar we halverwege een theehuis bezoeken voor een lunch.
Bamii
Geplaatst: 18-01-16 17:51
Dit lijkt mij ook wel leuk! Crossles is inderdaad ook gaaf. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat zo'n weekje ongeveer gaat kosten? (via pb?)
De datum prikken we zo snel mogelijk, maar we hebben in alle weken van Juni plek. Dus als iemand al een voorkeur heeft, laat het gerust horen dan houden we daar rekening mee.
Springlessen zijn ook mogelijk We maken geen vast programma, we moeten alleen de bak reserveren.. Maar of er dan gesprongen of iets anders wordt gedaan is verder aan jullie.