Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
voor de pony het probleem zijn. En dat kan heel goed veranderen en verbeteren, maar dan moet je haar wel eerst langere tijd stabiliteit geven, en dat kost tijd en toegewijde verzorgers die allemaal exact hetzelfde doen zodat de pony haar mensen (en mensen in het algemeen) weer kan vertrouwen. Cemlys schreef:Heeft deze pony nergens last van. Het lijkt dat telkens als ze even aan het werk is, de problemen beginnen. Ik zou medische problemen uitsluiten. Dierenarts erbij, osteopaat erbij (zeker omdat ze van een manege komt),... lijkt me sterk dat ze dit alleen doet door veranderingen.
biscaya schreef:@de ts, je stelt in bovenstaand bericht dat je paard erg scheef is..
Scheefheid kan enorm staak gedrag ( steiger/bok) opleveren..Zeker als t paard in zijn scheefheid wordt doorgereden..elk paard is scheef en de 1 heeft daar meer last van dan de ander!
Zoek een goeie rechtrichtinstructeur en kijk wat die voor je kan doen..
TinkerTreas schreef:Ze krijgt nu gewoon hooi en vitamine korrel. En ze staat gemiddeld van 8 tot 7 buiten in een paddock. Maar hierin is ze niet heel actief, ze eet en staat wat te dutten. En af en toe even een sprintje trekken met haar vriendje.
Verder hebben we geen stap molen. We hebben 2 rijbakken en een longeerbak. In 1 van de rijbakken mogen ze ook los. Dit vindt ze fijn om lekker te rennen en te bokken.
Ik combineer Sally al bijna een jaar met 2 jonge kinderen, dit komt er op neer dat ik vaak 's avonds op stal ben. Mijn man is dan thuis voor de kinderen. Het moet niet uitmaken of er 2 of 3 kinderen zijn.
Dus in principe kan ik het gewoon weer oppakken als ik lichamelijk weer opgeknapt ben.
Ik heb er wel over nagedacht of het misschien beter is om haar te verkopen. Maar mede door haar eczeem is ze tamelijk onverkoopbaar.