Ik ben dus zoals je ziet langs de bakrand geschoven en nu zitten er lelijke witte krassen op mijn laars! Iemand enig idee hoe ik het een beetje weg kan krijgen? Of in ieder geval; een beetje camoufleren?
Thanks!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

vonneke schreef:Heeft de bakrand niet afgegeven op je laarzen?
Donna89 schreef:dat ziet er weer goed uit. dus toch verf van de bakrand geweest?
Mijn laarzen zijn ook verpest, ben bang dat geen schoenmaker hier wat aan kan doen
Heeft een katje vast gezeten in mijn kast en heeft mijn laarzen als kattenbak gebruikt.
Aan de buitenkant niets te zien maar ze stinken behoorlijk
Donna89 schreef:dat ziet er weer goed uit. dus toch verf van de bakrand geweest?
Mijn laarzen zijn ook verpest, ben bang dat geen schoenmaker hier wat aan kan doen
Heeft een katje vast gezeten in mijn kast en heeft mijn laarzen als kattenbak gebruikt.
Aan de buitenkant niets te zien maar ze stinken behoorlijk
Werkt echt
Donna89 schreef:Echt? en dat geeft niet af op het leer?
Aangezien iedereen goeie tips hier heeft ga ik even gebruik maken van je topig TS, sorry![]()
Kat heeft ook mijn zadel als krabpaal gebruikt. hele zweetblad zit onder de krassen en gaatjes.
Zou een zadelmaker hier een goedkope oplossing voor hebben of kan ik dan beter op zoek gaan naar een ander zadel? haha