Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Princesj schreef:Je zou eens kunnen kijken naar een Troxel helm. Die heeft modellen die ook goed bij een westernoutfit passen! Deze heb ik altijd met plezier gedragen op mijn stage adres en heb voor mijzelf nu de HH Challange (Uvex zit mij ook voor geen meter).
SuperAssie schreef:Princesj schreef:Je zou eens kunnen kijken naar een Troxel helm. Die heeft modellen die ook goed bij een westernoutfit passen! Deze heb ik altijd met plezier gedragen op mijn stage adres en heb voor mijzelf nu de HH Challange (Uvex zit mij ook voor geen meter).
Troxel heeft inderdaad wel wat leuke modellen zo te zien! Hoe heb je deze gekocht? Via hun website?

SuperAssie schreef:Annikasaur: ik heb maat xs/s
En ik wil sowieso weer een bruine cap omdat mijn volledige tuig in het bruin is!
Kindercaps zal ik niet inpassen!
Ik ga eens kijken of ik ergens die Troxel kan vinden om te passen of eens bij een westernwinkel(als ik daar in de buurt ben) rondkijken! Bedankt voor de tips al
6marly6 schreef:Is alsof ik m'n eigen stuk lees! Ben er sinds een week ook naar op zoek gegaan en met dezelfde uitkomst![]()
Volgens divoza is de cap inderdaad uit de handel ivm de nieuwe veiligheidsregeling, maar zal hij rond februari opnieuw worden uitgebracht
Oh, ik heb ook maat xs van de challenge, echter valt deze groot, dus houd er rekening mee dat je niet van elk merk maat xs zult passen