Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xniieeenke schreef:Hey,
voor een maand lessen zit ik in mijn regio (drenthe) tussen de 40 en 50 euro.
Voor een broek betaal je toch wel 30 euro minimaal, zo eentje heb ik. Kijk op marktplaats (ga wel passen!) en in ruitersportzaken met korting.
Een cap nieuw kopen zou ik zeker doen, hoe duur het ook is. 2e hands kan gevaarlijk zijn als er al mee gevallen is.
Laarzen kan je rubberen doen maar je komt er dan wel snel achter dat je dan minder contact met j epaard hebt
madelaine schreef:xniieeenke schreef:Hey,
voor een maand lessen zit ik in mijn regio (drenthe) tussen de 40 en 50 euro.
Voor een broek betaal je toch wel 30 euro minimaal, zo eentje heb ik. Kijk op marktplaats (ga wel passen!) en in ruitersportzaken met korting.
Een cap nieuw kopen zou ik zeker doen, hoe duur het ook is. 2e hands kan gevaarlijk zijn als er al mee gevallen is.
Laarzen kan je rubberen doen maar je komt er dan wel snel achter dat je dan minder contact met j epaard hebt
Bij de decathlon heb je rijbroeken voor €10,-/€15.-! Zitten heerlijk! de meeste spullen daar zijn relatief goedkoop! Marktplaats is ook zeker een aanrader!
LisaHorse1 schreef:Hey! Ik ben ook 13 en ben ook net begonnen, heb zo'n 10 rijlessen gehad. Ik heb 2 rijbroeken gehaald voor zo'n 5 euro per stuk via Marktplaats + een goede cap voor 10 euro. (CHECK EERST GOED DE SLUITING! De cap moet wel goedgekeurd zijn) en ik draag altijd gewoon een eigen trui. Rijlaarzen heb ik voor 10 euro via Marktplaats gehaald en een zweep kun je meestal wel lenen. Voor vragen kun je me altijd een berichtje sturenxx Lisa
kimz_angel schreef:LisaHorse1 schreef:Hey! Ik ben ook 13 en ben ook net begonnen, heb zo'n 10 rijlessen gehad. Ik heb 2 rijbroeken gehaald voor zo'n 5 euro per stuk via Marktplaats + een goede cap voor 10 euro. (CHECK EERST GOED DE SLUITING! De cap moet wel goedgekeurd zijn) en ik draag altijd gewoon een eigen trui. Rijlaarzen heb ik voor 10 euro via Marktplaats gehaald en een zweep kun je meestal wel lenen. Voor vragen kun je me altijd een berichtje sturenxx Lisa
Cap zou ik nooit via een marktplaats kopen.
Tenzij het een winkel is die via marktplaats adverteert.